sábado, 23 de octubre de 2010

38th day. Stratford-upon-Avon

Stratford-upon-avon y tres hores de viatge amb tren. Ole nosaltres! Tot i així, va valer la pena. Però com en realitat no va passar res extraordinari ni digne d’especial menció, començaré directament amb el bombardeig de fotos. ('◡')


Primer i (provablement) més important… oh! una cavaca! (cavall+vaca) La Mercè que se’ns inventava paraules i… oh, la, la, habemus casa de William Shakespeare, pare i mare de Romeo i Julieta, Hamlet i… i… doncs això. Smile! *FLAIX*

William Shakespeare
sobra dir que vaig tocar totes les parets de la casa i vaig ensumar fins a l’últim racó. A veure si així em posseeix part de la seva genialitat i en uns anys cago joies literàries com sembla que feia ell. AFU.



Stratford-upon-avon és petit però macu. I pel carrer venien aquests gorritos:
P1010866
ai chenyor.


Però després oh!, què estrany va començar a ploure i ens vam haver de refugiar en una botiga que venia única i exclusivament coses de Nadal.
P1010904      P1010905
P1010908
no em digueu que això no desperta les vostres ànsies assassines el vostre esperit nadalenc.


I després d’això, només em queda dir: BON NADAL! Gràcies per llegir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario